ساعات کاری

شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 18

پنجشنبه 9 صبح تا 13

پرسش و پاسخ

بازدیدها: 527

لطفا سوال خود را در صورتیکه در بین سوال و جوابهای زیر نیست در فرم مربوطه برایمان ارسال بفرمائید تا کارشناسان ما در #وبینو_پریفکس با شما تماس بگیرند

سوالات متداول

اسکریپت مدیریت ارتباط با مشتری Perfex CRM یک اسکریپت بدون عیب و نقص برای برقراری ارتباط حرفه ای و موثر با مشتریان است که برای تمامی شرکت ها و کسانی که به صورت دورکاری کار می کنند مناسب است. اسکریپت پرفکس با طراحی مدرن و کارآمد خود شما را قادر می سازد ارتباط خود را با مشتریان به بهترین نحو مدیریت کنید و در کنار آن بازدهی کسب و کار خود را دوچندان نمایید.

بدون شک مدیریت مشتریان از مهم ترین فاکتورهای مهم برای هر شرکت و بیزینس است و اسکریپت Perfex به طرق مختلف شما را در این امر یاری خواهد کرد

اسکریپت مدیریت ارتباط با مشتری Perfex CRM یک همکار خیلی خوب ، هواس جمع و 24 ساعته است که هیچ چیزی رو فراموش یا گم نخواهد کرد

پریفکس هیچ سرنخی را فراموش نخواهد کرد و تا حد امکان آنها را به مشتریان وفادار تبدیل خواهد کرد

اطلاعات بیشتر در بخش وبلاگ – آشنایی با پریفکس perfex crm

برای اولین بار با افتخار می تونیم ادعا کنیم که این برنامه رو روی هاست و دامنه خودتون نصب می کنیم ؛فقط شما باید 500 مگ به حجم هاست خودتون اضافه کنید

نهایت 3 الی 7 روز کاری 

که وابسته به تنظیم قرارداد و همکاری شرکتهای هاستینگ می باشد

  1. CRM مخفف چیست؟ CRM مخفف مدیریت ارتباط با مشتری می‌باشد و هدفش این است که ارتباط با مشتریانمان و نحوه پاسخ به نیاز‌ها و در خواست‌های آن‌ها را به بهترین شکل مدیریت کنیم. که این امر باعث موفقیت روز افزون کسب و کارمان خواهد شد.
  2. CRM استراتژی نحوه تعامل و مشارکت فعال با مشتریان است. سی آر ام موفق، کسب و کار را از دید مشتری می‌بیند و در برنامه ریزی خود تجربه مشتری را در نظر می‌گیرد. نگاه از دید مشتری به شما کمک می‌کند تا شکاف‌ها و فرصت‌های موجود در کسب و کارتان را مشاهده و استراتژی و فرآیند‌های موثر‌تری برای سازمان در نظر بگیرید.
  3. باید این را در نظر گرفت که CRM تنها یک نرم افزار نیست. امروزه این مبحث را به یک ابزار خلاصه می‌کنند که به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا بیشتر بر روی فعالیت‌ها و روابط مرتبط با مشتریان، خریداران، تامین کننده‌گان و همکاران خود تمرکز کنند اما در واقع مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری از لایه استراتژی آغاز شده و در نهایت این نرم افزار‌ها ابزاری هستند برای تسهیل در اجرای استراتژی‌های سازمان.
  • مدیریت پروژه ها و فاکتورها با ابزارها و ویژگی های قدرتمند مدیریت پروژه
  • برقرار کردن ارتباط بین کارها و سایر ویژگی های موجود در اسکریپت به کسب و کار شما نظم خواهد بخشید.
  • فاکتورها و برآوردهای (تخمین) حرفه ای با ظاهر زیبا بسازید.
  • میزان زمان صرف شده بر روی هرکار را با تایمرها کنترل کنید. صورتحساب را برای مشتری بفرستید. چند نفر از کارمندان را به یک کار مشخص تخصیص دهید و گزارش میزان زمان را به تفکیک هر کارمند ببینید.
  • به کارها فالور اضافه کنید. حتی اگر یک کارمند عضو پروژه ای نباشد می تواند میزان پیشرفت کار را ببیند. بدون اینکه به قسمت های دیگر پروژه دسترسی پیدا کند.
  • مشتریان بالقوه را زیر نظر داشته باشید و میزان پیشرفت آن ها را دنبال کنید. توانایی اضافه کردن خودکار مشتریان بالقوه از طریق ایمیل، اضافه کردن یادداشت ها، ساخت پیشنهاد ها. مشتریان بالقوه را در سطوح و دسته های مختلف ببنید. به راحتی با کشیدن و رها کردن سطح و دسته آن ها را تغییر دهید.
  • پروپوزال های جذاب برای مشتریان و مشتریان بالقوه ایجاد کنید و میزان فروش را افزایش دهید.
  • هزینه های شرکت و پروژه ها را می توانید به صورتحساب برای مشتری تبدیل کنید تا پرداخت کند.
  • با اسکریپت Perfex مشتریان خود را بهتر بشناسید.
  • با سیستم ردیابی هدف، اهداف فروش را برای خود تعیین کنید و آنها را به خاطر بسپارید.
  • اطلاعیه های عمومی را برای اطلاع رسانی مشتریان و کارمندان ایجاد کنید.
  • قراردادها را برای فروش های جاری و آینده تنظیم نمایید.
  • تقویم شمسی به شما کمک می کند تمامی رویدادها و موارد مهم دیگر را یکجا مشاهده کنید.
  • سامانه پیامکی ملی پیامک (برای فعال سازی پس از خرید تیکت بزنید، هزینه این مورد جداگانه محاسبه خواهد شد) 
  • درگاه پرداخت زرین پال (برای فعال سازی پس از خرید تیکت بزنید، هزینه این مورد جداگانه محاسبه خواهد شد) 

نیاز اصلی سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری این است که تمرکز کامل روی مشتری داشته باشند که Perfex CRM با سیستم پشتیبانی بسیار قوی این امر را محقق کرده و شما می توانید از طریق سیستم تیکت یکپارچه و یادآورهای مشتری مشکلات مربوط به آن ها را سریع بررسی و رفع کنید.

چنین ویژگی هایی بدون شک میزان رضایت مشتری را بالا برده و وفاداری را به دنبال خواهد داشت.

قبل از هر چیزی باید کارکنان و مدیران شما قبول کنند که این برنامه یار کمکی و دوست انهاست و تمایل به کار با ان را داشته باشند 

  •    اسکریپت روی لوکال هاست (localhost) اجرا نمی شود.
  •    اسکریپت دارای لایسنس بوده و تنها روی یک دامنه نصب می شود.
  • هاست 500+ دامنه ( خودتان)
پنل پیامکی ملی پیامک
درگاه پرداخت زرین پال
ماژول چت با مشتری و کارمندان با قابلیت ارسال ویس و ظبط صدا
  • چت با کاربران و مشتریان
  • کنترل دسترسی کاربران به ماژول چت
  • قابلیت ارسال ویس
  • گزارش های تحویل، خوانده شده و زمان دیدن شدن و خوانده شدن پیام
  • نمایش وضعیت آنلاین، آفلاین و مشغول بودن کاربر
  • نمایش نوتیفیکیشن زنده برای دسکتاپ هنگام دریافت پیام
  • فیلتر کاربران
  • ارسال مجدد یا فوروارد کردن پیام
  • حذف و کپی پیام ها
  • لینک کردن پیام ها به وظایف
  • ساخت گروه و چت گروهی
  • کنترل اعضای گروه چت
  • بخش موارد و فایل های به اشتراک گذاشته شده در گروه
  • پخش و نمایش فایل های ویدیویی و صوتی با لایت باکس
  • آپلود فایل و تصویر
  • قابلیت جستجو آنی در پیام ها و اعضا
  • دریافت نوتیفیکیشن های دریافت پیام و پیام خوانده نشده
  • برونبری گفتگوها
  • تبدیل گفتگو ها به تیکت
  • نمایش کاربران آنلاین
  • فعال / غیرفعال کردن چت در پورتال مشتری
  • کاملا ریسپانسیو و موبایل فرندلی
  • قابلیت انتخاب شخص مربوطه برای چت توسط مشتری
  • تبدیل پیام ها به وظیفه

قیمت نصب  و راه اندازی + آموزش + پشتیبانی 6 ماهه رایگان + کاربران نامحدود

فقط 2.500.000 تومان