بازدیدها: 19
با سلام مجدد
امروز میخوایم نحوه ایجاد مشتری جدید رو خدمتتون آموزش بدیم
همانطور که درجریان هستید ما دونوع تعریف ایجاد کردیم :
1- سرنخ : کسانیکه که مشتریان بالقوه هستند و هنوز هیچ خریدی از ما انجام نداده اند
2- مشتری : کسانیکه قبلا هم از ما خرید انجام داده اند
خب برای ایجاد مشتریانی که قبلا از ما خرید انجام داده اند پس از ورود به بخش پنل کاربری >پیشخوان بر روی فیلد مشتریان کلید میکنیم تا به صفحه مربوطه هدایت شویم
بر روی دکمه مشتری جدید کلیک کرده و وارد صفحه مربوطه شوید
در بخش جزئیات مشتری حتما و خواهشا تمامی گزینه ها را دقیق پر می کنیم بعد وارد بخش صورتحساب و حمل و نقل شده و اطلاعات مورد نظر رو وارد میکنیم
دقت کنید شاید شرکت یا فردی پیدا شود که فاکتور و پیش فاکتورها رو به یک ادرس و محصول را به ادرس دیگری ارسال کند پس همه اطلاعات رو طبق نیاز مشتری پر میکنیم و در پایان با دو دکمه ذخیره یا ذخیره و ایجاد مخاطب باید کار را به اتمام برسانیم
نکته 1 : در صورتی که فعلا قصد ایجاد مخاطب برای شرکت یا فرد مورد نظر را نداریم فقط ذخیره را بزنید
نکته 2 : جهت سهولت کار و ورود به مرحله ایجاد مخاطب از گزینه ذخیره و ایجاد مخاطب استفاده کنید
اگر در تعریف مشتری ، با شرکت طرف حساب هستیم در بخش مشتری اسم شرکت و اطلاعات مربوطه را وارد میکنیم و در بخش کاربران اطلاعات افرادی را که قراره با آنها در تماس باشیم را وارد میکنیم
در صورتیکه با یک مغازه دار یا فروشگاه ( شخص بجای شرکت) طرف حساب باشیم در فیلد مربوط به شرکت نوع فعالیت – نام شهر ( مانند بنکدار – رشت ) را وارد می کنیم { جهت سهولت در امر جستجو و گزارش گیری} و در بخش ایجاد مخاطب اطلاعات مربوط به شخص مورد نظر را وارد می نمایید
آموزش ایجاد مخاطب : به زودی در آموزش بعدی ….