ساعات کاری

شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 18

پنجشنبه 9 صبح تا 13

بازاریابی تجارت طراحی سایت

اسکریپت مدیریت ارتباط با مشتری Perfex CRM فارسی

اسکریپت مدیریت ارتباط با مشتری Perfex CRM فارسی

Visits: 9

راه اندازی اسکریپت مدیریت ارتباط با مشتری Perfex CRM فارسی بر روی هاست و دامنه خودتان اینبار با وبینو

اولین اسکریپت پرفروش کدکنیون با فروش بالغ بر 13,000 نسخه

« سامانه ی پیامکی ملی پیامک اضافه شد »

« امکان راه اندازی درگاه پرداخت زرین پال اضافه شد »

 

ویژگی های اسکریپت Perfex CRM فارسی

  • مدیریت پروژه ها و فاکتورها با ابزارها و ویژگی های قدرتمند مدیریت پروژه
  • برقرار کردن ارتباط بین کارها و سایر ویژگی های موجود در اسکریپت به کسب و کار شما نظم خواهد بخشید.
  • فاکتورها و برآوردهای (تخمین) حرفه ای با ظاهر زیبا بسازید.
  • میزان زمان صرف شده بر روی هرکار را با تایمرها کنترل کنید. صورتحساب را برای مشتری بفرستید. چند نفر از کارمندان را به یک کار مشخص تخصیص دهید و گزارش میزان زمان را به تفکیک هر کارمند ببینید.
  • به کارها فالور اضافه کنید. حتی اگر یک کارمند عضو پروژه ای نباشد می تواند میزان پیشرفت کار را ببیند. بدون اینکه به قسمت های دیگر پروژه دسترسی پیدا کند.
  • مشتریان بالقوه را زیر نظر داشته باشید و میزان پیشرفت آن ها را دنبال کنید. توانایی اضافه کردن خودکار مشتریان بالقوه از طریق ایمیل، اضافه کردن یادداشت ها، ساخت پیشنهاد ها. مشتریان بالقوه را در سطوح و دسته های مختلف ببنید. به راحتی با کشیدن و رها کردن سطح و دسته آن ها را تغییر دهید.
  • پروپوزال های جذاب برای مشتریان و مشتریان بالقوه ایجاد کنید و میزان فروش را افزایش دهید.
  • هزینه های شرکت و پروژه ها را می توانید به صورتحساب برای مشتری تبدیل کنید تا پرداخت کند.
  • با اسکریپت Perfex مشتریان خود را بهتر بشناسید.
  • با سیستم ردیابی هدف، اهداف فروش را برای خود تعیین کنید و آنها را به خاطر بسپارید.
  • اطلاعیه های عمومی را برای اطلاع رسانی مشتریان و کارمندان ایجاد کنید.
  • قراردادها را برای فروش های جاری و آینده تنظیم نمایید.
  • تقویم شمسی به شما کمک می کند تمامی رویدادها و موارد مهم دیگر را یکجا مشاهده کنید.
  • سامانه پیامکی ملی پیامک (برای فعال سازی پس از خرید تیکت بزنید، هزینه این مورد جداگانه محاسبه خواهد شد) 
  • درگاه پرداخت زرین پال (برای فعال سازی پس از خرید تیکت بزنید، هزینه این مورد جداگانه محاسبه خواهد شد) 

نیاز اصلی سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری این است که تمرکز کامل روی مشتری داشته باشند که Perfex CRM با سیستم پشتیبانی بسیار قوی این امر را محقق کرده و شما می توانید از طریق سیستم تیکت یکپارچه و یادآورهای مشتری مشکلات مربوط به آن ها را سریع بررسی و رفع کنید.

چنین ویژگی هایی بدون شک میزان رضایت مشتری را بالا برده و وفاداری را به دنبال خواهد داشت.

نیازمندیهای نصب اسکریپت:

    • لوکال هاست (localhost) اجرا نمی شود.
    •    اسکریپت دارای لایسنس بوده و تنها روی یک دامنه نصب می شود.

    ماژول های غیر رایگان:

    پنل پیامکی ملی پیامک
    درگاه پرداخت زرین پال
    ماژول چت با مشتری و کارمندان با قابلیت ارسال ویس و ظبط صدا

ویژگی های اصلی :

    • اسکریپت مدیریت ارتباط با مشتری Perfex CRM یک نرم افزار تجاری بر پایه PHP می باشد که با نصب آن می توانید یک سیستم مدیریت و پشتیبانی از مشتری راه اندازی کنید.

      اسکریپت CRM پرفکس فارسی ویژگی های بسیاری دارد که متناسب با بسیاری از کاربردها است. در ادامه برخی از این ویژگی ها را می بینید:

       

       

       

      اسکریپت مدیریت ارتباط با مشتری Perfex CRM | اسکریپت پرفکس CRM فارسی

      ویژگی های ماژول چت حرفه ای با قابلیت ارسال ویس

      • چت با کاربران و مشتریان
      • کنترل دسترسی کاربران به ماژول چت
      • قابلیت ارسال ویس
      • گزارش های تحویل، خوانده شده و زمان دیدن شدن و خوانده شدن پیام
      • نمایش وضعیت آنلاین، آفلاین و مشغول بودن کاربر
      • نمایش نوتیفیکیشن زنده برای دسکتاپ هنگام دریافت پیام
      • فیلتر کاربران
      • ارسال مجدد یا فوروارد کردن پیام
      • حذف و کپی پیام ها
      • لینک کردن پیام ها به وظایف
      • ساخت گروه و چت گروهی
      • کنترل اعضای گروه چت
      • بخش موارد و فایل های به اشتراک گذاشته شده در گروه
      • پخش و نمایش فایل های ویدیویی و صوتی با لایت باکس
      • آپلود فایل و تصویر
      • قابلیت جستجو آنی در پیام ها و اعضا
      • دریافت نوتیفیکیشن های دریافت پیام و پیام خوانده نشده
      • برونبری گفتگوها
      • تبدیل گفتگو ها به تیکت
      • نمایش کاربران آنلاین
      • فعال / غیرفعال کردن چت در پورتال مشتری
      • کاملا ریسپانسیو و موبایل فرندلی
      • قابلیت انتخاب شخص مربوطه برای چت توسط مشتری
      • تبدیل پیام ها به وظیفه

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *