ساعات کاری

شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 18

پنجشنبه 9 صبح تا 13

Perfex crm بازاریابی تجارت طراحی سایت

آشنایی با پریفکس perfex crm

مدیریت ارتباط با مشتری پریفکس

Visits: 26

خب بیاین باهم بریم سراغ این همکار دوست داشتنی تا ببینیم پریفکس | perfex چه کارهایی بلده برامون انجام بده

چرا باید از CRM استفاده کنیم

سلام به همه شما وبینو یی های عزیز

بزارید اینجوری خدمتتون توضیح بدم که هر شرکتی که با مشتری طرف حساب هست در اصل با سه گروه از مشتریان باید تعامل داشته باشه :

1- مشتریان بالقوه ( سرنخ ها )

2- مشتریان بالفعل ( مشتریانی که خرید انجام داده اند، نمایندگی ها و مشتریان وفادار)

3- مشتریان خنثی ( هنوز سراغشان نرفته ایم )

خب یک کارشناس یا نیروی فروش وقتی شروع به ویزیت یا پروسه فروش میکنه اولین کارش اینه که ببینه دیتا یا همون اطلاعات مربوط به مشتریان و حتی محصول رو از کجا بدست بیاره ؟!

اکثر شرکتها و کارخانجات این اطلاعات رو: یا در گوشی هاشون دارند 

در سررسید یا پرونده های کاغذی

فایلهای اگسلی و …

که فقط در اختیار یکنفر با چند مورد از کل گروه می باشد و در صورت گم شدن ، پاره شدن یا هر اتفاقی از دسترس همه خارج خواهد شد

مدیریت اون ، پیگیری و حتی کنترل کردنش هم برای کارکنان سخت و کلافه کننده است

جهت مشاهده  نرم افزار CRM چیست ؟مزایا و کاربردها اینجا کلیک کنید

چیکار کنیم اطلاعات متمرکز بشه و همه بتونند استفاده کنند ؟

بهترین گزینه رو ما به شما پیشنهاد میدیم !! درسته برنامه پریفکس ( مدیریت ارتباط با مشتری ) که شما میتونید از طریق ورود به  این نرم افزار به راحتی سرنخ ها و مشتریان رو داخلش وارد کنید ، همه اطلاعات مربوط به اونها ( اسم و ادرس و شماره تماس و مخاطبین مربوطه ) رو ثبت کنید تا هم خودتون هم سایر کاربران فقط با جستجوی اسم اون شرکت یا فرد به راحتی به کلیه اطلاعات مربوطه دسترسی داشته باشند.

داخل پریفکس می تونید پیشنهاد بدید ، پیش فاکتور بزنید و برای مشتری ارسال کنید ، یاداشت بزارید ، اطلاعاتی مانند بروشور، کاتالوگ و عکس و … رو در پرونده مشتریان ثبت و ارسال کنید ، فاکتور بزنید و ثبت ریالی بفرمائید

همچنین میتوانید با ایجاد گروه محصولات و ایجاد محصول به راحتی داخل همین برنامه پیش فاکتور را ایجاد کنید و به ایمیل مشتری ارسال کنید

اینجوری همه به دنیایی از اطلاعات دسترسی خواهند داشت که روز به روز به اون اضافه خواهدشد

 

به این فکر کنید که وقتی مشتری بهتون زنگ میزنه و خودش رو معرفی می کنه شما فقط با سرچ کردن ایشون داخل برنامه پریفکس به راحتی به تمام اطلاعاتش دسترسی دارید و با پرسیدن سوالاتی که از سابقه قبلیش دارید اون رو غافلگیر کنید

شما سه ماهه ازمون خرید نکردید ؟ 

حالتون خوب شد گفته بودید ….؟

و…

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *